California

California
Limantour beach, Point Reyes

vrijdag 16 mei 2014

Terug bij!


Na drie weken afwezigheid, ben ik na een nachtje logeren in Hoboken terug 'bij' wat betreft Viktor zijn spitsvondigheden, Emiel zijn taal- en andere evoluties en Lotte haar vorderingen!

De van de Azoren meegenomen lavastenen hadden, dacht ik, wat toelichting nodig... 'dat is lava die uit een vuurspuwende b...' 
Viktor onderbreekt: 'dat weet ik wel,  Kek, das een vulkaan'
Mijn 'staat daar een draak op jouw t-shirt?'  kreeg gevat antwoord: 'dat weet je toch, Kek, je hebt die voor mij gekocht'

Miel nam de draad van weken geleden terug op, en wilde op mijn 'kleine computer' naar de varaan kijken, daarna naar de ezels...
Puzzelen kan Miel ondertussen als de beste! In een wip was deze puzzel klaar!


Poseren voor de foto kan hij al langer...






Lotte lacht ! En ze duwt zich stevig recht op haar beentjes, als je ze onder haar armpjes vasthoudt.



En kijk eens welke mooie tentoonstelling de jongens voor mij gemaakt hadden...




3 opmerkingen:

  1. Miel kan ondertussen ook al zelf de kop en de staart van de drakenpuzzel!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die drakenpuzzel is kei moeilijk! Ik kan hem niet maken zonder het prentje erbij.

      Verwijderen
  2. MIELKE IS GEK! Wat is dat met dat kopke op die tweede foto :)

    BeantwoordenVerwijderen